خبر 2

با استعفای رایان وایات، مدیرعامل پالیگان لبز تغییر کرد

اخبار, اخبار داغ
بدون دیدگاه

طبق اعلام رسمی پالیگان لبز، مدیر ارشد حقوقی سابق آن، مارک بوران به سمت مدیرعاملی ارتقا یافت. بوران در توییتی اعلام کرد مفتخر است که به‌عنوان مدیرعامل در پالیگان شروع به کار می‌کند و ازاین‌پس به‌صورت مستقیم به بنیان‌گذاران گزارش خواهد داد. رایان وایات، مدیرعامل پیشین پالیگان نیز به‌عنوان مشاور در کنار این شرکت باقی خواهد ماند.

بوران پیش از پیوستن به Polygon Labs، در پروتکل قدیمی DeFi Aave خدمت می‌کرد. او همچنین در مرحله اولیه صندوق سرمایه‌گذاری بلاک‌چین Variant، مشاور و عضو هیئت‌مدیره در صندوق آموزش DeFi است.

همچنین، ربکا رتیگ به‌عنوان مدیر ارشد حقوقی و مدیر ارشد سیاست در آزمایشگاه‌های پلیگون منصوب شد. رتیگ نامه سرگشاده‌ای را به مقامات اتحادیه اروپا نوشت که از آنها خواسته بود تلاش برای تنظیم برنامه‌های DeFi را به روشی مشابه خدمات متمرکز متوقف کنند.

در همان زمان، رایان وایات، عضو 30 زیر 30 فوربس، از ریاست پلیگون لبز کناره‌گیری کرد. از ژوئیه 2023، او از Polygon (MATIC) به‌عنوان مشاور پشتیبانی خواهد کرد.

مودیت گوپتا، مدیر CISO Polygon، بوران را منحصربه‌فردترین وکیلی خواند که او تابه‌حال ملاقات کرده است، درحالی‌که معاون Polygon، James Hudson گفت که ربکا رتیگ یکی از بهترین ذهن‌های حقوقی رمزارز است.

منبع: u.today

تازه ترین ها

تو دنیای رمزارزها چه خبره؟

, ,
نوشتهٔ پیشین
زاکربرگ پاسخ تهدید به شکایت توییتر را داد
نوشتهٔ بعدی
ICO چیه؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید