خبر 1 1

زاکربرگ پاسخ تهدید به شکایت توییتر را داد

اخبار, اخبار داغ
بدون دیدگاه

متا پاسخی به تهدید توییتر علیه پلتفرم جدید تردز منتشر کرده و اعلام کرده است که هیچ یک از کارکنان این برنامه هیچ وابستگی قبلی به توییتر ندارند.

پس از اینکه پلتفرم متنی متا، تردز، با همکاری اینستاگرام راه‌اندازی شد، به‌سرعت با ده‌ها میلیون ثبت‌نام محبوبیت زیادی به دست آورد.

حال، وکیل توییتر، الکس اسپیرو، نامه‌ای به مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا ارسال کرد و مدعی شد که این شرکت با استخدام کارمندان سابق توییتر، به طور غیرقانونی از پلتفرم توییتر کپی کرده است.

در این نامه، توییتر مدعی شده است که متا در «سوءاستفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری و سایر مالکیت معنوی توییتر» دست داشته و توییتر متا را تهدید به شکایت کرده است.

بااین‌حال، تنها چند ساعت پس از انتشار آن، وکیل توییتر، الکس اسپیرو، نامه‌ای به مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا ارسال کرد و مدعی شد که این شرکت با استخدام کارمندان سابق توییتر، به طور غیرقانونی از پلت فرم توییتر کپی کرده است.

با پیشروی اوضاع، باید دید متا و توییتر چگونه این اختلاف را حل خواهند کرد. هر دو شرکت بازیگران برجسته‌ای در چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی هستند و نتیجه این درگیری می‌تواند پیامدهای مهمی برای صنعت داشته باشد.

منبع: cryptointelligence

تازه ترین ها

تو دنیای رمزارزها چه خبره؟

, , ,
نوشتهٔ پیشین
ایلان ماسک، مارک زاکربرگ را به تقلب متهم کرد
نوشتهٔ بعدی
با استعفای رایان وایات، مدیرعامل پالیگان لبز تغییر کرد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید